Content is King

Analizand traficul si obiceiurile de navigare ale utilizatorilor unui site web (chiar si ale unui blog precum webservator), constatam ca internautii iubesc continutul, iar motoarele de cautare isi fac bine jobul si indexeaza cu tenacitate toate siteurile care au continut.

Hotarata sa utilizeze puterea sintagmei “Content is King” in lumea retelelor sociale si supusa unei presiuni concurentiale majore (din partea Facebook), LinkedIn.com a decis sa-si ajusteze aplicatia pentru a se transforma dintr-un site de business networking si referinte de afaceri catre un site de comunicare integrata de business si sa devina o destinatie zilnica menita sa sporeasca performanta si eficienta membrilor sai.

Spre deosebire de Facebook care perminte aproape oricui sa creeze o aplicatie si sa o “puna” pe site (strategia volumului), cei de la LinkedIn vor filtra foarte agresiv aplicatiile acceptate pe site pentru a furniza celor peste 17 mil. de membri un continut de valoare (strategia calitatii).

LinkedIn a declarat pe data de 10 decembrie 2007 la New York, ca inaugureaza deschiderea site-ului lor catre programatorii din lumea intreaga si porneste pe acest drum printr-un deal semnat cu revista BusinessWeek.

“Incercam sa contribuim la productivitatea membrilor nostri, oferindu-le niste canale de comunicare eficienta” a declarat pentru Reuters Dan Nye, CEO LinkedIn. “Nu suntem un site pe care sa pierzi 2 ore incercand sa-ti gasesti un companion pentru ultimul film lansat” a adaugat el.

Acest parteneriatul va crea legaturi directe intre diversele cuvinte din continutul online al articolelor BusinessWeek (ca de exemplu numele companiilor) cu diverse servicii sau informatii disponibile pe LinkedIn.
Spre exemplu, printr-un mouse over peste numele unei companii aparute intr-un articol al revistei, utilizatorii LinkedIn vor putea vedea cate dintre contactele lor au legaturi cu compania respectiva.

LinkedIn.com este reteaua sociala cu cea mai rapida crestere in luna Octombrie 2007, avand peste 17 milioane de membrii (la nivel global) si peste 5 milioane de vizitatori unici.

2 Comments

  • Reply December 13, 2007

    Mircea Scarlatescu

    Deci un fel de reclama contextuala daca inteleg bine.

    Stii care e si problema LinkedIn si a altor site-uri ‘retele sociale’? Cu cat devin mai mari, cu atat sunt mai putin relevante.
    Si nu sunt singurul care crede asta, dar poate sunt eu mai ‘old-school’

  • Reply December 14, 2007

    Alex

    mai putin relevante … in sensul ca scade calitatea “retelelor”? sau la ce te referi?

    Eu cred ca Linkedin este diferit de toate celelalte, mai ales Facebook, in primul rand prin motivatia care aduce oamenii pe acest site.
    Daca pe Facebook ma duc sa “am fun” si nu ma astept sa am un return de nici o natura, de pe Linkedin, ma astept sa “se intample lucruri”. Si ele se intampla. Nu am primit nici o oferta de job sau cerere de expertiza de pe Facebook, in schimb de pe Linkedin cu gramada.

Leave a Reply

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Anti-spam image