Facebook Beacon: Scuze publice

Aplicatia Beacon arunca Facebook intr-o situatie majora de criza.
In ultimele 24 de ore au aparut peste 550 de articole care comenteaza declaratia CEO-ului lu’ Facebook publicata ieri, 5 decembrie 2007,  pe blogul oficial al companiei. Cu un ton spasit si o atitudine tipica de businessman american, Mark Zuckerberg a declarat: “Am facut multe greseli in dezvoltarea acestei aplicatii, dar am gresit chiar mai mult in felul in care am gestionat plangerile clientilor nostri. Am facut greseli cu aceasta lansare si imi cer scuze pentru asta.”

Doua erori majore intr-o singura lansare: un produsul “cu probleme” si o intarziere inexplicabila in asumarea responsabilitatii…

Is Bad PR is still PR?
Desi scuzele Facebook au fost deja transmise de Wall Street Journal, New York Times, eweek.com, BBC News, CNN si Reuters, pentru Mark Zuckerberg a sosit insa momentul in care va trebui sa investeasca intr-un “adevarat” consultant de PR!

2 Comments

  • December 7, 2007

    Vlad Stan

    […] Facebook isi cere public scuze referitor la Beacon […]

  • […] Despre Facebook s-a scris mult, si de bine si de rau. Cu toate ca se zice ca “Bad PR is still PR”, Facebook a trecut in ultima vreme printr-o criza de comunicare destul de importanta. Face Beacon a dat rateuri imediat dupa lansare din motive de incalcare de privacy, iar compania a fost fortata de useri sa isi ceara scuze si sa modifice Beacon. […]