Google AdSense taie comisioanele

Talia Brodecki, Google AdSense Product Manager, a postat ieri, pe Inside AdSense, blogul oficial al programului AdSense, o lista de moficari in structura de comisioane oferite publisherilor AdSense.

Sumarizand postul de pe Inside AdSense, comisioanele de refferal de noi publisheri pentru AdSense vor fi eliminate complet pentru toate tarile cu exceptia celor din America de Nord, America Latina si Japonia unde este prevazuta o schimbare a structurii acestora. Toate modificarile for fi efective la inceputul lunii februarie 2008.

Motivatia pentru care Google a luat aceasta decizie este, in mod evident, legata de slaba performanta a pogramului.
Lasand la o parte performanta, cred ca AdSense a ajuns la maturitate. Au un inventar destul de mare, Google a achizitionat DoubleClick si strategia lor de la lansare si pana in prezent, care a a fost bazata pe obtinerea unui volum foarte mare de trafic, incepe sa se rafineze. Probabil ca vom mai asista si la alte modificari in programul AdSense si adWords. Scopul pe care cred eu ca il urmaresc baietii de la Google este sa isi curete traficul de site-urile fara un continut de valoare si sa cresca valoarea eCPM-ului pe care il platesc catre publisheri.

Be first to comment

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Anti-spam image