“It’s not over until the fat lady sings”

Google Inc. a informat ieri, 20 decembrie 2007, printr-un comunicat de presa publicat pe site-ul companiei ca Guvernul American, a dat aviz favorbail achizitionarii Doubleclick.

Reprezentantii comisiei federale de comert din Statele Unite (FTC) au fost de opinie ca piata de online advertising este la momentul actual una extrem de concurentiala si competitiva, iar achizita DoubeClick de catre Google este doar una din multiplele tranzactii care demonstreaza puternica competitie de pe aceasta piata.

Pozitia ferma a FTC-ului transmite un mesaj clar: aceasta achizitie nu va impiedica dezvoltarea concurentiala a pietei ci va imbunatatii serviciile catre utilizatori. “Speram ca Uniunea Europeana va ajunge in curand la aceeiasi concluzie - a declarat Eric Schmidt, CEO al Google – si suntem increzatori ca finalizarea acestei tranzactii ne va permite atat cresterea publicitatii relevante oferite utilizatorilor nostrii, cat si cresterea oportunitatilor de expunere oferite publisherilor de site-uri web”

Personal ma bucur de acest lucru si sper ca integrarea DoubleClick in interfata AdWords sa se petreaca cat mai curand posibil. Un lucru este sigur insa: toti ochii stau acum atintiti catre batrana Europa, care va avea cuvantul final pe aceasta tema, si asta pana cel tarziu in data de 8 aprilie 2008.

Dupa cum bine zic americanii: “It’s not over until the fat lady sings”.

Promti sa revin cu detalii.

3 Comments

  • Reply December 24, 2007

    Doru Panaitescu

    Mda, si ce o sa faca Yahoo care foloseste serviciile Doubleclick? Are o problema si o scurgere de informatii din casa pe care trebuie sa o rezolve repejor…

  • Reply December 24, 2007

    Alex

    Doru, in mod sigur iti spun ca Yahoo nu foloseste DoubleClick ca solutia sa de baza pe Yahoo, ci are un adserver proprietar.
    Se intampla foarte des insa, ca advertiserii Yahoo sa foloseasca DoubleClick pentru a verifica afisarile pe care le-au cumparat.

  • Reply December 27, 2007

    Doru Panaitescu

    Stiu, dar ala nu prea merge sau zice ca s-a facut tot ce era programat. :D Am mai auzit cantecul asta si la alte mese de publisheri cu pretentii.

    Ce voiam eu sa zic este ca accesul la datele de serving de la Doubleclick pune la dispozitia Google o imensa cantitate de “intelligence”, imposibil de aflat prin research… Sau foarte scump. Sau ilegal de aflat.

Leave a Reply

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Anti-spam image