O intalnire „Hyper Activa”

In vara lui 1995, eram student in anul II la Universitatea Brasov. Imi doream mai multi „bani de buzunar” si mi-am gasit un job. Era un boutique de design si tiparituri din Brasov, care avea si o tipografie proprie. Imi aduc si acum aminte cu placere de prima zi „la lucru”. Am avut de facut un design al unei carti de vizita in Corel DRAW! 5.0. As putea spune ca acela a fost momentul in care am intrat pentru prima data in contact cu lumea publicitatii – asa cum era ea la vremea aceea.

In decembrie 1998, dupa cateva luni ca vanzator de publicitate la Radio Brasov, m-am mutat in Bucuresti si m-am angajat la ARBOmedia, pe vremea aceea IP Bucuresti. Vindeam Radio Contact si ceva print.
ARBO a fost pentrum mine „o adevarata scoala”. Am invatat multe lucruri, am avansat in pozitie si am acceptat din ce in ce mai multe responsabilitati, dar am avut mai ales oportunitatea sa-mi descopar adevarata pasiune profesionala – publicitatea si marketingul online.

In primavara lui 2001 am inceput pregatirile pentru crearea diviziei de interactive de la ARBOmedia. Lansarea oficiala am facut-o in septembrie si prima vanzare in decembrie. De acolo totul a mers in sus, iar din toamna lui 2003 am predat stafeta ARBO lui Calin Rotarus si am plecat in Canada.

Aici inceputul nu a fost deloc usor, m-am angajat tot in publicitate din prima zi dar a trebuit sa invat multe lucruri noi intr-un timp foarte scurt. Nu era nici mai bine nici mai rau. Pur si simplu nu se putea compara. Era altfel. Imi placea ce vedeam in jurul meu, imi placea modul in care „sistemul” functiona dar imi lipseau radacinile …

Totul era nou in jurul meu: oamenii, cultura de business si filozofia de viata. Este o adevarata experienta sa te trezesti intr-un loc unde ai un telefon mobil „gol” in care practic nu gasesti decat 2 numere de telefon: cel de acasa si cel al nevestei. Spre marea mea mandrie am reusit.

Am avut ocazia sa acumulez acele cunostinte si abilitati necesare atingerii excelentei in domeniul meu. Sunt certificat Google adWords si responsabil de „soarta” unui buget online de invidiat, chiar si pentru piata canadiana. Nu am rupt nicioadata complet legatura cu Romania si cu piata locala de publicitate. Multumesc adPlayers si HotNews ca exista si ca au doua site-uri minunate care mi-au permis sa stiu ce se mai intampla „pe acasa”.

Intr-o oarecare zi ploioasa de noiembrie 2007, m-am „intalnit” online cu Dorin Boerescu, Speed Promotion. Dorin era intr-o reorganizare majora a integului sau business si se gandea sa „porneasca ceva pe online”. Dupa ceva e-mailuri am constatat ca ne doream aceleasi lucruri. Sa pornim o agentie de publicitate interactiva „full service”, care sa fie altfel. Sa ofere servicii complete advertiserilor romani si sa aduca inovatie si eficinta in comunicarea online in Romania.

Imi aduc aminte de o replica a lui Dorin de la inceput de decembrie: „Tu iti dai seama ca in mai putin de 2 saptamani am schimbat mai mult de 30 emailuri cu tine?”

Asa s-a nascut HyperActive, undeva prin decembrie 2007, iar astazi, 4 martie 2008 ne mandrim sa anuntam lansrea oficiala a companiei, in calitate de parteneri.

Avem tot ce ne trebuie pentru a reusi. In primul rand, o echipa de specialisti de exceptie, o intelegere profunda a comunicarii online si cel mai important, o mare pasiune pentru ceea ce facem.

De multe ori mi s-a spus: „Fii atent ce iti doresti, ca s-ar putea sa ti se intample”. Asta este HyperActive: o agentie de publicitate interactiva, nascuta din pasiunea pentru comunicarea online si care este capabila sa plece de la o foaie de hartie alba si sa livreze unui client un concept si o campanie interactiva eficienta.

Eu sunt inca in Canada. Trebuie sa finalizez cateva proiecte in curs si sa ma asigur ca aceasta mutare nu imi va afecta familia. Voi reveni in Bucuresti pe 1 iunie. Este cadoul meu pentru copii nostri, care vor putea sa se bucure pe deplin de dragostea bunicilor, chiar de ziua copiilor.

Pentru cei interesati, am adaugat un link catre comunicatul de presa de lansare a HyperActive.

15 Comments

  • Reply March 4, 2008

    Andrei Rosca

    Eh, si asta e momentul in care industria sare in aer. Ma rog…cei 50 de oameni din industrie :)

  • Reply March 4, 2008

    apik

    Bafta!

  • Reply March 4, 2008

    Maddy.ro

    […] dupa lansare in primavara asta. Dupa Cristi si Zed, vine randul lui Dorin si Alex sa lanseze Hyperactive, agentie interactiva full service. Ei spera sa atinga o cifra de afaceri de […]

  • Reply March 4, 2008

    Alina Nemes

    Felicitari Alex!

  • Reply March 4, 2008

    Luci

    Succese Alex !

  • Reply March 4, 2008

    Gabi Nistoran

    Mi-a placut povestea. Mult succes!

  • Reply March 4, 2008

    Marketeer.ro

    […] scris si ei despre asta (dupa mine :D): Alex si […]

  • Reply March 4, 2008

    Sakura

    Frumos. Tot ce va mai trebuie acuma este primul client. Sau il poate aveti deja…

    Astept ziua in care voi citi de HyperActive si altundeva, in afara acestui blog.

  • Reply March 4, 2008

    bradut florescu

    Mult succes, Alex! Bine te-ai intors. Poate facem ceva impreuna. Bradut.

  • Reply March 4, 2008

    Alex

    Multumesc tuturor de felicitari.
    Ne vom vedea cu siguranta face to face cand ajung in Bucuresti.

    Alex

  • Reply March 4, 2008

    Vlad Stan

    Decizie smart. Oamenii smart trebuei sa vina acasa. Welcome back si multa bafta! Scuze pentru romgleza:)

  • Bafta si spor ;)

  • Reply March 7, 2008

    Core-Target.ro

    […] Ironic or not, Alex Visa was the man to set up ARBOmedia’s interactive division in 2001 and the one who did their first sale. […]

  • Reply March 11, 2008

    Filip.ro

    […] subiectul s-a bucurat de o foarte buna acoperire atat in presa cat si in blog-uri […]

  • Reply December 17, 2009

    [media_details]

    […] under: advertising, romania, tranzactii, web — iann @ 3:19 pm dupa 2 ani de la infiintare, compania de marketing interactiv HyperActive este preluata de grupul Lowe [Lowe & Partners si […]

Leave a Reply

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Anti-spam image