OnlineShift despre Google adWords

Am zis-o in repetate randuri. Cand vorbim despre „online” si/sau „digital” nu vorbim decat despre un mediu de comunicare. Un mediu in care comunicam cu o audienta.

Cum este acea audienta? La fel ca oricare alta, dar: mai frumoasa, mai desteapta, mai devreme acasa, mai …. „mai” . De ce este mai „mai”? Pentru ca este mai avantgardista, mai la curent cu lucrurile care se intampla in jurul lor, mai rapizi in reactii.

Un exemplu in plus care vine sa imi sustina aceasta idee este RadioLynx. Ce este de fapt RadioLynx? Nu stiu exact. Ce stiu eu despre RadioLynx? Pai ca este un post de radio, la care Bobby Voicu face niste emisiuni, si la care am auzit ca au fost sau inca mai sunt fie ca realizatori fie ca invitati multi „oameni din online”

Cine sunt acesti „oameni din online”? Pai diverse persoane care activeaza fie in agentii de publicitate interactiva, fie in studiouri de creatie web, fie sunt blogeri mai mari sau mai mici.

Eu cred ca putem spune, fara a ne insela prea tare ca RadioLynx este un post de radio online, si pentru online.

Dar nu despre RadioLynx vroiam sa sa va vorbesc, ci despre faptul ca Ciprian Gavrliu m-a invitat la emisiunea pe care el o sustine in fiecare luni la RadioLynx. Este vorba de OnlineShift. O emisiune in care vorbeste despre comunicarea online.

Va astept pe toti, luni 18 mai 2009, la OnlineShift , la RadioLynx sa vorbim despre Google adWords, eficienta in publicitatea online si despre cum putem sa ne folosim de Google adWords in mod eficient pentru a ne atinge obiectivele de marketing.

Va spuneam de curand ca in luna mai HyperActive ofera oricarui client nou de adWords un cupon in valoare de 150 RON, pentru a putea testa adWords. Campania are un success nebun, si mai am disponibile doar cateva din cele 30 vouchere puse initial la dispozitia voastra. Voi oferi cateva si in emisiune.

Ne vedem luni la OnlineShift.

Pana atunci, daca aveti intrebari, subiecte pe care vreti sa le abordam, etc va astept cu sugestii aici pe blog.

1 Comment

  • Reply May 18, 2009

    Bogdan

    Ce metode/solutii de tracking recomanzi. De preferabil si altceva decat solutiile de la Google, ca Analitycs cam rateaza daca vizitatorul e trecut prin cateva pagina, nu prea mai retine de unde a venit (sursa sau ID-ul anuntului).

Leave a Reply

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Anti-spam image