Sa incepem dialogul

Acum aproape o luna, m-am decis sa incep acest blog in limba romana despre marketingul internet. Imi doresc sa partajez informatiile si cunostintele online acumulate in ultimi 4 ani de cand locuiesc in Canada cu voi, profesionistii de advertising si de marketing online din Romania (piata in care m-am format si eu cu aproape 8 ani in urma). Am ramas conectat si ma bucur sa vad cat de repede se implementeaza bunele practici in materie de web in piata online din Romania.

Dupa primele posturi, oameni grei ai online-ului sau advertisingului romanesc precum Orlando, Victor, Iulian, Doru, Mircea si nu in ultimul rand site-ul Hotnews.ro, mi-au oferit o frumoasa introducere pe piata. Va multumesc turturor pentru votul de incredere acordat.

Imi doresc sa pastrez o consistenta a mesajelor, citesc cu interes comentariile voastre si sper sa mentin acest blog atractiv si usor de digerat. Cu toate astea, ma framanta mesajul unui prieten (din Romania), care mi-a spus la cateva zile de la lansare “Men, e cam sus pozitionat. Pe cine vrei tu sa targetezi cu blogul asta?”.

Well … buna intrebare. Viziunea mea este sa scriu un blog intr-un limbaj accesibil, fara acronime bizare, des folosite in online precum SEM, SEO, CPC sau CTR si care trateaza subiecte de interes atat pentru specialistii din marketingul online cat si pentru directorii de marketing, planneri si strategii media din Romania.

Scriu acest post pentru ca am observat ca exista inca multi oameni din online-ul romanesc care se lasa cuceriti de noua tehnologie si de capacitatile ei ilimitate si uita catre sunt obiectivele campaniilor de marketing internet.
Aceasta disciplina s-a impus si a castigat teren atat in lume cat si in Romania pentru ca este singurul canal de marketing care este:

  • 100% intreactiv;
  • se poate analzia si urmari cel mai bine din punct de vedere al raspunsului si reactiilor consumatorilor;
  • ofera o cumunicare bi-drectionala cu publicul vizat, permitand advertiserilor sa isi croiasca strategiile in functie de reactiile audientei.

Iata si un filmulet (o reclama a Microsoft Digital Advertising Solutions) care explica intr-un mod fun acest lucru.

RZDXfB0Rd4Q

Va invit asadar pe voi, cititori ai blogului meu sa incepem un dialog pe tema marketingului online.Va rog sa-mi trimiteti feedback-ul vostru referitor la ce scriu sau ce subiecte ati dori sa vedeti pe acest blog si sa postati comentariile voastre. Cu sprijinul vostru webservator poate deveni un blog de referinta despre marketingul internet.

7 Comments

  • Reply December 12, 2007

    Vlad Popa

    Blog-ul tau e foarte interesant, dar intr-adevar trebuie sa iti stabilesti bine target-ul. In momentul de fata e accesibil pentru maxim 50 de romani :D.
    Nu mi se pare un lucru rau, dar traficul nu iti va creste prea curand.

  • Reply December 12, 2007

    Bogdan Nedelcu

    Felicitari pentru blog Alex.

    Este foarte bine ca urmaresti sa scrii intr-un limbaj cat mai accesibil. Daca te concentrezi pe rolul si efectele marketingului online in cadrul unui business fie el online sau offline, sunt convins ca blogul webservator va deveni o resursa importanta pentru cei interesati.

    Succes si la mai multe posturi.

  • Reply December 12, 2007

    trendarica

    Subscriu la comentariile de mai sus: Felicitari pentru blog! Chiar era nevoie de bloguri de continut (de calitate!) si-n romana. Eu o sa revin intotdeana cu placere, fiindca chiar am lucruri de citit aici.

    Cat despre marketingul online – acesta e marketingul inteligent de facut, la ora actuala. Sa nu tii seama de accesul la informatie pe care, azi, un consumator il detine, sau sa nu realizezi, azi, ca generatia consumatorilor online dispune de un grad decizional de marketing ridicat – mi se pare, eufemistic spus, riscant.

  • Reply December 12, 2007

    Cristian Mihai

    sfatul meu este: keep it simple

  • Reply December 12, 2007

    Alex

    Multumesc pentru aprecieri.
    Sper sa pot sa “keep it simple”. Nu imi propun sa scriu despre chestii pe care 50 de marketeri romani le fac deja, ci despre acele chestii pe care 3000 de marketeri romani se gandesc sa le faca, dar nu stiu exact de unde sa o apuce.
    Oricum este super ca sunt deja 4 comentarii la acest post si iti multumesc Vlad ca ai spart gheata.
    Sper sa o tinem tot asa.

  • Reply December 12, 2007

    student la marketing

    hmm
    m-am uitat(scanat) din nou, peste blog. Si NU mi se pare “Men, e cam sus pozitionat”.
    Eu chiar prefer ca acest site sa fie unul care aprofundeaza domeniul, si nu ramane doar la informatia de suprafata.
    Cel putin acesta e cazul meu, eu m-am abonat la blog pentru ca am perceptia despre “webservator” ca fiind unul cu informatii detaliate si profesioniste. Desigur asta nu inseamna ca nu trebuie sa ramana “simple”.

    Succes.
    Alex

  • Reply December 13, 2007

    vorbaretu'

    felicitari pentru acest blog!util si interesant!succes in continuare!

Leave a Reply

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Anti-spam image