Search-ul asa cum il stim se va schimba

  • Google schimba o parte esentiala a motorului sau de cautare. Proiectul are nume de cod Caffeine.
  • Yahoo si Microsoft semneaza un parteneriat.
  • Google planifica sa introduca factorul “timp” in paginile sale de rezultate pentru a diferentia intre continutul mai vechi si cel proaspat scris
  • Yahoo search lanseaza multiple noi facilitati ale motorului sau de cautare.
  • Google adWords Professionals program se restructureaza
  • Google muta rezultatele platite din extrema dreapta a ecranului inspre stanga, pentru a le face mai vizibile … si evident a obtine o crestere a ratei de click (vizibil pe monitoarele wide).

Cele de mai sus sunt doar cateva din chestiile pe care le-am vazut recent pe internet pe tema search.

Ultima, si cea mai interesanta mi se pare beta-ul (inca privat) de la Google adWords care va permite clientilor adWords sa faca trimiteri catre mai multe pagini din site-ul lor. O captura de ecran cu aceasta versiune de anunturi text adwords a fost surpinsa de Darrin Ward.

Google adwords cu linkuri multiple

Cu toate aceste evolutii, cum va arata peisajul de Search Engine Marketing in 2010?

1 Comment

Leave a Reply

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Anti-spam image